7 sierpnia 2025

Wydział Administracyjny

Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Jolanta Mączka dyrektor 12 448 11 10
Maria Polanowska-Bogusz zastępca dyrektora 12 448 11 10

 

Oddział Administracji Dotacji i Kontroli

Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Marta Wadowska-Sarnek kierownik oddziału 12 448 11 26

Do zadań Oddziału należy między innymi:

  • nadzorowanie i wspomaganie organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży – analiza zgłoszeń wypoczynku i umieszczanie ich w bazie wypoczynku;
  • wyrażanie zgody na prowadzenie kursów na kierownika wypoczynku i wychowawcę wypoczynku;
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Anna Manterys starszy specjalista 12 448 11 64
Katarzyna Ślusarczyk-Bendykowska starszy specjalista 12 448 11 64
Justyna Sałęga specjalista 12 448 11 18
  • prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej na wniosek oraz o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego;
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Piotr Pękala referent prawny 12 448 11 12
  • pomoc materialna dla uczniów o charakterze socjalnym oraz środki z Funduszu Pomocy na stypendia i zasiłki dla uczniów z Ukrainy,
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Maja Król-Teczke starszy specjalista 12 448 11 14
  • finansowanie wydatków związanych z zatrudnieniem doradców metodycznych,
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Piotr Pękala referent prawny 12 448 11 12
  • wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i ćwiczeniowe,
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Katarzyna Zawada specjalista 12 448 11 17
  • dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Daria Marcisz specjalista 12 448 11 17
  • finansowanie wypoczynku organizowanego przez organizacje pozarządowe i inne podmioty wymienione w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (powierzenie realizacji zadania),
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Małgorzata Morawska starszy specjalista 12 448 11 29
  • dofinansowanie wypoczynku organizowanego przez organizacje pozarządowe i inne podmioty wymienione w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (wsparcie realizacji zadania),
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Alicja Szydlak specjalista 12 448 11 18
  • Rządowy program pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2023–2025.
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Paulina Popielarczyk specjalista 12 448 11 29

 

Zespół Kadr i Spraw Socjalnych

Do zadań Zespołu należy między innymi:

  • prowadzenie spraw kadrowych pracowników Kuratorium;
  • powadzenie i realizacja zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Maria Polanowska-Bogusz zastępca dyrektora 12 448 11 10
Marta Kuźniar starszy specjalista 12 448 11 32

 

Zespół Obsługi Informatycznej

Do zadań Zespołu należy między innymi:

  • prowadzenie obsługi informatycznej Kuratorium;
  • administrowanie techniczne stroną internetową oraz Biuletynem Informacji Publicznej Kuratorium.
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Marcin Bawoł starszy specjalista 12 448 11 16
Piotr Piwowarski starszy specjalista 12 448 11 16

 

Zespół Zarządzania Dokumentacją i Archiwum Zakładowe

Do zadań Zespołu należy między innymi:

  • przejmowanie dokumentacji przebiegu nauczania ze zlikwidowanych szkół i placówek oświatowych z terenu województwa małopolskiego;
  • Sporządzanie duplikatów świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw robotnika wykwalifikowanego i dyplomów mistrza w oparciu o dokumentację przebiegu nauczania zlikwidowanych, przekształconych szkół i placówek oświatowych;
  • koordynacja oraz nadzór nad prowadzeniem spraw w systemie EZD, doradztwo oraz instruktaż w tym zakresie;
  • kontrola poprawności dokumentowania przebiegu załatwiania spraw w EZD.
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Robert Bulwa starszy specjalista 12 312 55 16
Agata Kępa specjalista 12 312 55 17
Monika Kolut specjalista 12 312 55 17