| Imię i nazwisko | Stanowisko | Telefon |
| Jolanta Mączka | dyrektor | 12 448 11 10 |
| Maria Polanowska-Bogusz | zastępca dyrektora | 12 448 11 10 |
Oddział Administracji Dotacji i Kontroli
| Imię i nazwisko | Stanowisko | Telefon |
| Marta Wadowska-Sarnek | kierownik oddziału | 12 448 11 26 |
Do zadań Oddziału należy między innymi:
- nadzorowanie i wspomaganie organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży – analiza zgłoszeń wypoczynku i umieszczanie ich w bazie wypoczynku;
- wyrażanie zgody na prowadzenie kursów na kierownika wypoczynku i wychowawcę wypoczynku;
| Imię i nazwisko | Stanowisko | Telefon |
| Anna Manterys | starszy specjalista | 12 448 11 64 |
| Katarzyna Ślusarczyk-Bendykowska | starszy specjalista | 12 448 11 64 |
| Justyna Sałęga | specjalista | 12 448 11 18 |
- prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej na wniosek oraz o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego;
| Imię i nazwisko | Stanowisko | Telefon |
| Piotr Pękala | referent prawny | 12 448 11 12 |
- pomoc materialna dla uczniów o charakterze socjalnym oraz środki z Funduszu Pomocy na stypendia i zasiłki dla uczniów z Ukrainy,
| Imię i nazwisko | Stanowisko | Telefon |
| Maja Król-Teczke | starszy specjalista | 12 448 11 14 |
- finansowanie wydatków związanych z zatrudnieniem doradców metodycznych,
| Imię i nazwisko | Stanowisko | Telefon |
| Piotr Pękala | specjalista | 12 448 11 12 |
- wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i ćwiczeniowe,
| Imię i nazwisko | Stanowisko | Telefon |
| Katarzyna Zawada | specjalista | 12 448 11 17 |
- dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
| Imię i nazwisko | Stanowisko | Telefon |
| Daria Marcisz | specjalista | 12 448 11 17 |
- finansowanie wypoczynku organizowanego przez organizacje pozarządowe i inne podmioty wymienione w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (powierzenie realizacji zadania),
| Imię i nazwisko | Stanowisko | Telefon |
| Małgorzata Morawska | starszy specjalista | 12 448 11 29 |
- dofinansowanie wypoczynku organizowanego przez organizacje pozarządowe i inne podmioty wymienione w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (wsparcie realizacji zadania),
| Imię i nazwisko | Stanowisko | Telefon |
| Alicja Szydlak | specjalista | 12 448 11 18 |
- Rządowy program pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2023–2025.
| Imię i nazwisko | Stanowisko | Telefon |
| Paulina Popielarczyk | specjalista | 12 448 11 29 |
Zespół Kadr i Spraw Socjalnych
Do zadań Zespołu należy między innymi:
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników Kuratorium;
- powadzenie i realizacja zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
| Imię i nazwisko | Stanowisko | Telefon |
| Maria Polanowska-Bogusz | zastępca dyrektora | 12 448 11 10 |
| Marta Kuźniar | starszy specjalista | 12 448 11 32 |
Zespół Obsługi Informatycznej
Do zadań Zespołu należy między innymi:
- prowadzenie obsługi informatycznej Kuratorium;
- administrowanie techniczne stroną internetową oraz Biuletynem Informacji Publicznej Kuratorium.
| Imię i nazwisko | Stanowisko | Telefon |
| Marcin Bawoł | starszy specjalista | 12 448 11 16 |
| Piotr Piwowarski | starszy specjalista | 12 448 11 16 |
Zespół Zarządzania Dokumentacją i Archiwum Zakładowe
Do zadań Zespołu należy między innymi:
- przejmowanie dokumentacji przebiegu nauczania ze zlikwidowanych szkół i placówek oświatowych z terenu województwa małopolskiego;
- Sporządzanie duplikatów świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw robotnika wykwalifikowanego i dyplomów mistrza w oparciu o dokumentację przebiegu nauczania zlikwidowanych, przekształconych szkół i placówek oświatowych;
- koordynacja oraz nadzór nad prowadzeniem spraw w systemie EZD, doradztwo oraz instruktaż w tym zakresie;
- kontrola poprawności dokumentowania przebiegu załatwiania spraw w EZD.
| Imię i nazwisko | Stanowisko | Telefon |
| Robert Bulwa | starszy specjalista | 12 312 55 16 |
| Agata Kępa | specjalista | 12 312 55 17 |
| Monika Kolut | specjalista | 12 312 55 17 |
Stanowisko do Spraw Informacji Medialnych
Do zadań Stanowiska do Spraw Informacji Medialnych należy m. in. udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe oraz audycje radiowe i telewizyjne, a także materiały rozpowszechniane w innych środkach masowego przekazu dotyczące działalności Małopolskiego Kuratora.
| Imię i nazwisko | Stanowisko | Telefon |
| Arkadiusz Warchał | specjalista do spraw mediów | 12 448 11 39 721 210 504 |

