Imię i nazwisko |
Stanowisko |
Telefon |
Jolanta Mączka |
dyrektor |
12 448 11 10 |
Maria Polanowska-Bogusz |
zastępca dyrektora |
12 448 11 10 |
Oddział Administracji Dotacji i Kontroli
Imię i nazwisko |
Stanowisko |
Telefon |
Marta Wadowska-Sarnek |
kierownik oddziału |
12 448 11 26 |
Do zadań Oddziału należy między innymi:
- nadzorowanie i wspomaganie organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży – analiza zgłoszeń wypoczynku i umieszczanie ich w bazie wypoczynku;
- wyrażanie zgody na prowadzenie kursów na kierownika wypoczynku i wychowawcę wypoczynku;
Imię i nazwisko |
Stanowisko |
Telefon |
Anna Manterys |
starszy specjalista |
12 448 11 64 |
Katarzyna Ślusarczyk-Bendykowska |
starszy specjalista |
12 448 11 64 |
Justyna Sałęga |
specjalista |
12 448 11 18 |
- prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej na wniosek oraz o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego;
Imię i nazwisko |
Stanowisko |
Telefon |
Piotr Pękala |
referent prawny |
12 448 11 12 |
- pomoc materialna dla uczniów o charakterze socjalnym oraz środki z Funduszu Pomocy na stypendia i zasiłki dla uczniów z Ukrainy,
Imię i nazwisko |
Stanowisko |
Telefon |
Maja Król-Teczke |
starszy specjalista |
12 448 11 14 |
- finansowanie wydatków związanych z zatrudnieniem doradców metodycznych,
Imię i nazwisko |
Stanowisko |
Telefon |
Piotr Pękala |
referent prawny |
12 448 11 12 |
- wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i ćwiczeniowe,
Imię i nazwisko |
Stanowisko |
Telefon |
Katarzyna Zawada |
specjalista |
12 448 11 17 |
- dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
Imię i nazwisko |
Stanowisko |
Telefon |
Daria Marcisz |
specjalista |
12 448 11 17 |
- finansowanie wypoczynku organizowanego przez organizacje pozarządowe i inne podmioty wymienione w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (powierzenie realizacji zadania),
Imię i nazwisko |
Stanowisko |
Telefon |
Małgorzata Morawska |
starszy specjalista |
12 448 11 29 |
- dofinansowanie wypoczynku organizowanego przez organizacje pozarządowe i inne podmioty wymienione w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (wsparcie realizacji zadania),
Imię i nazwisko |
Stanowisko |
Telefon |
Alicja Szydlak |
specjalista |
12 448 11 18 |
- Rządowy program pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2023–2025.
Imię i nazwisko |
Stanowisko |
Telefon |
Paulina Popielarczyk |
specjalista |
12 448 11 29 |
Zespół Kadr i Spraw Socjalnych
Do zadań Zespołu należy między innymi:
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników Kuratorium;
- powadzenie i realizacja zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
Imię i nazwisko |
Stanowisko |
Telefon |
Maria Polanowska-Bogusz |
zastępca dyrektora |
12 448 11 10 |
Marta Kuźniar |
starszy specjalista |
12 448 11 32 |
Zespół Obsługi Informatycznej
Do zadań Zespołu należy między innymi:
- prowadzenie obsługi informatycznej Kuratorium;
- administrowanie techniczne stroną internetową oraz Biuletynem Informacji Publicznej Kuratorium.
Imię i nazwisko |
Stanowisko |
Telefon |
Marcin Bawoł |
starszy specjalista |
12 448 11 16 |
Piotr Piwowarski |
starszy specjalista |
12 448 11 16 |
Zespół Zarządzania Dokumentacją i Archiwum Zakładowe
Do zadań Zespołu należy między innymi:
- przejmowanie dokumentacji przebiegu nauczania ze zlikwidowanych szkół i placówek oświatowych z terenu województwa małopolskiego;
- Sporządzanie duplikatów świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw robotnika wykwalifikowanego i dyplomów mistrza w oparciu o dokumentację przebiegu nauczania zlikwidowanych, przekształconych szkół i placówek oświatowych;
- koordynacja oraz nadzór nad prowadzeniem spraw w systemie EZD, doradztwo oraz instruktaż w tym zakresie;
- kontrola poprawności dokumentowania przebiegu załatwiania spraw w EZD.
Imię i nazwisko |
Stanowisko |
Telefon |
Robert Bulwa |
starszy specjalista |
12 312 55 16 |
Agata Kępa |
specjalista |
12 312 55 17 |
Monika Kolut |
specjalista |
12 312 55 17 |