7 sierpnia 2025

Wydział Administracyjny

Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Jolanta Mączka dyrektor 12 448 11 10
Maria Polanowska-Bogusz zastępca dyrektora 12 448 11 10

 

Oddział Administracji Dotacji i Kontroli

Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Marta Wadowska-Sarnek kierownik oddziału 12 448 11 26

Do zadań Oddziału należy między innymi:

  • nadzorowanie i wspomaganie organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży – analiza zgłoszeń wypoczynku i umieszczanie ich w bazie wypoczynku;
  • wyrażanie zgody na prowadzenie kursów na kierownika wypoczynku i wychowawcę wypoczynku;
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Anna Manterys starszy specjalista 12 448 11 64
Katarzyna Ślusarczyk-Bendykowska starszy specjalista 12 448 11 64
Justyna Sałęga specjalista 12 448 11 18
  • prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej na wniosek oraz o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego;
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Piotr Pękala referent prawny 12 448 11 12
  • pomoc materialna dla uczniów o charakterze socjalnym oraz środki z Funduszu Pomocy na stypendia i zasiłki dla uczniów z Ukrainy,
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Maja Król-Teczke starszy specjalista 12 448 11 14
  • finansowanie wydatków związanych z zatrudnieniem doradców metodycznych,
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Piotr Pękala specjalista 12 448 11 12
  • wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i ćwiczeniowe,
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Katarzyna Zawada specjalista 12 448 11 17
  • dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Daria Marcisz specjalista 12 448 11 17
  • finansowanie wypoczynku organizowanego przez organizacje pozarządowe i inne podmioty wymienione w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (powierzenie realizacji zadania),
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Małgorzata Morawska starszy specjalista 12 448 11 29
  • dofinansowanie wypoczynku organizowanego przez organizacje pozarządowe i inne podmioty wymienione w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (wsparcie realizacji zadania),
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Alicja Szydlak specjalista 12 448 11 18
  • Rządowy program pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2023–2025.
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Paulina Popielarczyk specjalista 12 448 11 29

 

Zespół Kadr i Spraw Socjalnych

Do zadań Zespołu należy między innymi:

  • prowadzenie spraw kadrowych pracowników Kuratorium;
  • powadzenie i realizacja zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Maria Polanowska-Bogusz zastępca dyrektora 12 448 11 10
Marta Kuźniar starszy specjalista 12 448 11 32

 

Zespół Obsługi Informatycznej

Do zadań Zespołu należy między innymi:

  • prowadzenie obsługi informatycznej Kuratorium;
  • administrowanie techniczne stroną internetową oraz Biuletynem Informacji Publicznej Kuratorium.
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Marcin Bawoł starszy specjalista 12 448 11 16
Piotr Piwowarski starszy specjalista 12 448 11 16

 

Zespół Zarządzania Dokumentacją i Archiwum Zakładowe

Do zadań Zespołu należy między innymi:

  • przejmowanie dokumentacji przebiegu nauczania ze zlikwidowanych szkół i placówek oświatowych z terenu województwa małopolskiego;
  • Sporządzanie duplikatów świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw robotnika wykwalifikowanego i dyplomów mistrza w oparciu o dokumentację przebiegu nauczania zlikwidowanych, przekształconych szkół i placówek oświatowych;
  • koordynacja oraz nadzór nad prowadzeniem spraw w systemie EZD, doradztwo oraz instruktaż w tym zakresie;
  • kontrola poprawności dokumentowania przebiegu załatwiania spraw w EZD.
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Robert Bulwa starszy specjalista 12 312 55 16
Agata Kępa specjalista 12 312 55 17
Monika Kolut specjalista 12 312 55 17

 

Stanowisko do Spraw Informacji Medialnych

Do zadań Stanowiska do Spraw Informacji Medialnych należy m. in. udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe oraz audycje radiowe i telewizyjne, a także materiały rozpowszechniane w innych środkach masowego przekazu dotyczące działalności Małopolskiego Kuratora.

Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Arkadiusz Warchał specjalista do spraw mediów 12 448 11 39
721 210 504