Rozliczenie wykorzystania dotacji celowej na dofinansowanie zadań w zakresie wychowania przedszkolnego za rok 2020 – termin 31 stycznia 2021 r.
List Biura Rzecznika Praw Dziecka do dyrektorów szkół i placówek
List Biura Rzecznika Praw Dziecka do dyrektorów szkół i placówek w sprawie Dziecięcego Telefonu Zaufania.
Nauka zdalna w szkołach przedłużona do 3 stycznia 2021 r.
Nauka zdalna w szkołach przedłużona do 3 stycznia 2021 r.
Rządowe wsparcie 500 zł dla nauczycieli
Rządowe wsparcie 500 zł dla nauczycieli – rozporządzenie podpisane.
Kształcenie na odległość w klasach I-III szkoły podstawowej – poradnik MEN
Kształcenie na odległość w klasach I-III szkoły podstawowej – poradnik MEN
Projekt”#KOMÓRKOMANIA”
Celem projektu jest szerzenie idei dawstwa szpiku kostnego oraz umożliwienie rejestracji, jako potencjalnego Dawcy szpiku kostnego osobom, które podejmą świadomą decyzję o takiej rejestracji. Ze względu na czas pandemii wszelkie procedury dostosowywane są do nowej sytuacji i wymogów sanitarno-epidemiologicznych.
Zawieszenie zajęć stacjonarnych dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych i uczniów szkół ponadpodstawowych
Zawieszenie zajęć stacjonarnych dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych i uczniów szkół ponadpodstawowych
Zapotrzebowanie na zaadaptowane podręczniki dla uczniów słabowidzących i niewidomych na rok szkolny 2020/21
Zapotrzebowanie na zaadaptowane podręczniki dla uczniów słabowidzących i niewidomych na rok szkolny 2020/21.
Informacja wójta (burmistrza, prezydenta miasta) o wypełnieniu obowiązku wynikającego z zapisów art. 31 ustawy Prawo oświatowe – termin 15 października 2020 r.
Informacja o liczbie dzieci, którym nie wskazano miejsca korzystania z wychowania przedszkolnego – termin 15 października 2020 r.
Ułatwienia w funkcjonowaniu szkół w nowym roku szkolnym
Ułatwienia w funkcjonowaniu szkół w nowym roku szkolnym.
Stanowisko MEN w sprawie wydawania rodzicom zaświadczeń potwierdzających brak zakażenia dziecka wirusem COVID-19
Do Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Ministerstwa Zdrowia wpływają sygnały w związku z problemami dotyczącymi wydawania rodzicom zaświadczeń potwierdzających brak zakażenia dziecka wirusem COVID-19.
Dobre praktyki w zakresie zdalnej edukacji – poradnik MEN
Dobre praktyki w zakresie zdalnej edukacji – poradnik MEN
Rozwiązania prawne potrzebne do organizacji pracy szkoły w czasie epidemii
Rozwiązania prawne potrzebne do organizacji pracy szkoły w czasie epidemii.
Jak organizować kształcenie w czasie epidemii – zalecenia dla dyrektorów szkół
Jak organizować kształcenie w czasie epidemii – zalecenia dla dyrektorów szkół.
Wnioski w sprawie dokonania zmian pomiędzy rozdziałami klasyfikacji budżetowej – dotacja celowa na dofinansowanie zadań w zakresie wychowania przedszkolnego w roku 2020
Możliwość dokonania ewentualnych zmian pomiędzy rozdziałami klasyfikacji budżetowej
Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert dla organizacji pozarządowych na wsparcie realizacji zadania publicznego w zakresie organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży szkolnej w 2020r.
Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert dla organizacji pozarządowych na wsparcie realizacji zadania publicznego w zakresie organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży szkolnej w 2020 r.
Dobre praktyki w edukacji włączającej – zaproszenie do udziału w badaniu.
Zapraszamy do udziału w badaniu dotyczącym dobrych praktyk pracy w zakresie edukacji włączającej. Realizatorem badań jest Uniwersytet Śląski. Członkowie zespołu projektowego to zarówno pracownicy naukowi, nauczyciele akademiccy, jak i praktycy, na co dzień pracujący w szkołach. Przykłady praktyk zebrane podczas badania będą wykorzystane do opracowania polskiej wersji poradnika dla nauczycieli i dyrektorów szkół pt. „Key […]